I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum BlogHeart ❤

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.



Round-Round



Story About Links Goodies






Square-Square








Triangle-Triangle


Skin Made by Rayyan Pangalila
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Rayyan Pangalila
◆ HAII WORLD
Wednesday, 16 May 2012 | 00:44 | 0 BlackWhite

ASSALAMUALAIKUM




Hehee *sukegilew . Hai semua *lambai tangan . Sorylahh lame tak update blog nie . ecehh . macam selalu update jekk . Owhh . hari nie hari guru kan ? Saya tak pegi sekola ponn . Malas . Ade ape jekk nanti kt sane . Tapi ape-2 pon saya nak ucapkan "SELAMADD HARI GURU" kepade semua guru yg berade di Malaysia . ecehh . Kalau takde guru , siape lahh kite . ntah-2 ABC pon tak pandai lagi . HAHA . Mekasehh cikgu . HEHE .


Malam tadi kan , Jari saya berdarahh .Selamadd tak banyak kelua darahh . Huhh . Ini semua salahh kipas . Siott ! . Pastu cari lahh minyak gamat . Lame dah tak gune minyak gamat . Rinduw gilew .Lepas tuhh saya sapu lahh kt jari kesayangan aku niehh . Hehee . Lepass tuhh teros tidur dengan baju yg banyak darah *tak banyak pon sebenarnye. HAHA . Okeyy lahh . sampai sini jekk lahh . malas nak taip banyak-2 . Jari dah lahh tak sehatt . ecehh . HAHA . Babaii semua . Lagi sekali ASSALAMUALAIKUM . (Y)



Older Post | Newer Post