I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum BlogHeart ❤

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.



Round-Round



Story About Links Goodies






Square-Square








Triangle-Triangle


Skin Made by Rayyan Pangalila
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Rayyan Pangalila
✘ Ponteng
Friday 15 June 2012 | 04:45 | 0 BlackWhite
Assalamualaikum






Salam Jumaat , Salam satu Malaysia . Ehhh . Aku hari nie tak sekolahh sebab malas . Dan hari Jumaatlahh ramai pelajar ambil kesempatan untok memonteng . Hahaww . Lagi pon ramai budak takde sebab pegi kemping . Geng aku pon pegi kemping . Adoiiii . Aku malas nak ikodd sebab bukan jaohh sangat pon . Dekat Mersing jekkk . Sekarang jugak aku bolehh pegi . Hahaw . Aku tak sabar tunggu bulan depan sebab ada trip ke Penang . Uhhhhh . Mesti bestt . Hurmmmmm . Kejap jekk ekk dah seminggu kita naek sekolahh . Kejap gilerr . Tak lama lagi dahh puasa . Tinggal lebih kurang sebulan jekk lagi . Hurmmm . Mesti penadd gilerr time puasa . Huhhhh . Dan time nie lahh juga kaum Hawa dah mula mengganti puasa . Kelas aku dah ramai perempuan yang dah mula mengganti . Hahaww . Untonglahh bagi kaum Adam takde uzur . Hahaww . Ecehhh .

                                                Jangan Tiru Aksi Ini (Memonteng)


Older Post | Newer Post