I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum BlogHeart ❤

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.



Round-Round



Story About Links Goodies






Square-Square








Triangle-Triangle


Skin Made by Rayyan Pangalila
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Rayyan Pangalila
♢ Raya Menghampiri
Friday 10 August 2012 | 11:22 | 0 BlackWhite
Assalamualaikum Peeps !




Hi semua . Ghindu korang :* . Hahaaa , pejam celik pejam celik kejap jekk ekk nak raya . Lagi 8 hari jekk nak raya . Fuyoo , tak sabar aku . Mesti best nanti . Alhamdulillah setakat nie aku puasa penuh . Aku taknak ponteng-ponteng puasa nie sebab nanti raya macam tak best kalau puasa tak cukup . Hahaaaa . Korang ada ponteng puasa tak ? Mesti ada kan . Hahaaaa  siot -.- . Korang dah beli baju raya ? Aku belum lagi . Mungkin harini kott . Hurmm , aku ponn tak taw nak beli baju melayu warna ape . Aku rasa tahun nie macam nak warna merah jekk . Tapi tengok lahh nanti aku beli warna ape . Aku tak pasti . Keliruu -.- . Hahaaa .


Tahun nie aku raya dekat kampung Segamat . Tak sabar aku nak balik kampung . Nak jumpa sedara-mara bagai . Aku nak jumpa jugak kawan lama aku . Dah lama tak jumpa dieowang . Ghindu dieowang semua . Nanti malam raya mesti gempakkan . Rumah kecohh , maen mercun bagai , mak cik-2 memasak didapur , gelak-ketawa . Huhh , tak sabar rasanya . Mesti rumah kampung aku dah pasang pelitakan . Malam raya nanti boleh maen mercun dengan sepupu . Sepupu aku ramai , maklum lahh adek-beradek belah bapak aku kan 11 orang . Hahaaaa . Mesti riohh punya . Tapi taklahh semua balik kampung . Hahaaaa , ade yang beraya dekat rumah mak mentua dieowang jugakk .


Hurmm , nanti malam raya tuhh mesti lambat tidur sebab nak story-morry banyak cerita dengan sedara . Hahaaa . Lepas tuhh ada yang nak maen game lahh bagaii . Huhuuu . Lepas tuhh malam tidur bersepah bagai sebab tak cukup tempat . Hahaaaa , alamatnya kena selit-menyelitlahh . Cilok sini cilok sana . Hurmmm , nanti pagi raya mesti best . Pagi-pagi dah mandi lepas tuhh makan then pakai baju raya . Wuhuuuu . Semua sebok time tuhh . Lagi-lagi lelaki sebab nak sembahyang raya . Nak betolkan sampinglahh bagai . Wuhuu . Lepas semua dah siap lepas tuhh amek-amek gambar . Pos sini pos sana . Hahaaaa . Macam-macam gaya ada .


Then , pagi masjid sama-sama . Huhhhhh , bestnyaaa . Tak sabar aku nak tunggu raya . Detik yang amat indah . Hahaaaa , melebih pulak aku -.-" . Hurmmmm , lepas abes sembahyang then pergi raya rumah orang . Wahaahaha . Duit , duit , duit . Dapat duit raya lepas tuhh kumpol banyak-banyak . Hahaaaa . pakcik makcik aku ponn bagi . Wahhh, bertambah-tambah . Kaya woooo ! Hermm , memang tak sabar ahh nak raya . Huhhhh , penat aku taip panjang-panjang . Hurmm , aku rasa sampai disini saja . Laen kali aku update lagi . Assalamualaikum ^.^


SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI


Older Post | Newer Post