I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum BlogHeart ❤

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.



Round-Round



Story About Links Goodies






Square-Square








Triangle-Triangle


Skin Made by Rayyan Pangalila
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Rayyan Pangalila
☺ Hmmm ....
Sunday 30 September 2012 | 07:53 | 0 BlackWhite
                                                         Assalamualaikum *Cium Screen*





Hi. Nampak tak gambar dekat atas tuh? Itulah situasi saya sekarang nie. Itu semua disebabkan stress! Hahaa . Sejak kebelakangan nie banyak sangat kerja. Lagi-lagi kerja khusus. Tahun nie kena buat kerja khusus Sejarah dengan Geo. Perghhhh, kena taip lagi, kena buat ini, buat itu. Stress aku ! Banyak lagi aku tak siap. Hmmmm. Final exam pon dah nak dekat. Aku belum ulang kaji lagi. Final exam nie aku nak buat betol-betol sebab taknak turun kelas. Sekarang nie aku kelas 2RK1 dan aku taknak turun kelas jadi 3RK2. Tak sanggup aku. Mintak-mintak lah aku tak turun kelas. Hmmm. Minggu depan aku kena mula ulang kaji sebab mata pelajarannya merangkumi semua. Form 1 punya pon ada sekali. Adehh ! Hmmm, tahun depan pulak dah PMR. Perghhhh ! Takut seyh gua. Hmmm. Apa-apa pun doakan aku kayy. Bak kata pepatah "Usaha tanga kejayaan". So, aku kena berusaha kalau nak berjaya. Jyeah ! Aku akan cuba.

Semoga kakak-II dan abang-II dapat menjawab soalan PMR dan SPM dengan tenang.



Older Post | Newer Post