I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum BlogHeart ❤

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.



Round-Round



Story About Links Goodies






Square-Square








Triangle-Triangle


Skin Made by Rayyan Pangalila
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Rayyan Pangalila
☺ Exam is Over .....
Thursday 25 October 2012 | 04:17 | 0 BlackWhite
Assalamualaikum


Horeyyyyy !! Exam is Over. Alhamdulillah. Exam diakhiri dengan paper sivik. Hmmm. Exam tuh ada senang ada susah. Maklumlah, final exam katanya. Sekarang tinggal tunggu result jekk naik sekolah nanti. Mintak-mintak result baik sebab aku taknak turun kelas. Cuti 5 hari !! Yeyyyy !! Raya korban katanya, Hahaaa. Raya haji nie aku tak balik kampung sebab ayah aku kerja. Hmmm. Its okayy. Tahun depan Pmr. Hmmm. Takutnya ..... Hmmm, okay takpe, itu lambat lagi. Hahaaa. 

Couple - Ehh, hahaa. Aku dah lama single. Berbulan-bulan jugak lah aku dah single. Lepas putus dengan dia, malas nak cari lain. Tak tahulah kenapa. Bagi aku bercinta masa sekolah nie hanya cinta monyet jekk. Takde pape nyew. Buat tambah dosa jekk. Hahaaa. sorry .... InsyaAllah kalau ada jodoh nanti, aku couple lah dengan sesiapa. Hahaaa. Doa-doakanlah ya .... Hehee.

Selamat Hari Raya Aidil Adha Kepada Semua Umat Islam


Older Post | Newer Post