I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum BlogHeart ❤

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.



Round-Round



Story About Links Goodies






Square-Square








Triangle-Triangle


Skin Made by Rayyan Pangalila
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Rayyan Pangalila
✎ Final Exam :/
Friday 12 October 2012 | 04:15 | 0 BlackWhite
Assalamualaikum Exam ( ' , ' )


Hi peeps. Minggu depan saya dah mula final exam. Hmmmm. Saya belum study apa-apa ponn. Saya exam hari rabu minggu depan, so saya boleh laa mula study hari sabtu nie. Hmmm, takutlah nak usha kertas exam tuhh nanti. Dah lahh pelajaran form 1 pon masuk. Hmmm. Kena baca banyak lahh aku -.-. Lagi-lagi sejarah, adoiiii -.-. Saya berazam tak nak online twitter dengan facebook sepanjang exam nanti sebab takut lalai dengan semua tuhh. Tak tahu lah saya mampu buat ke tidak. Harap-harap iman saya kuat. Hahaaaa, doakan lahh saya yee. Lagi-lagi nak tinggalkan twitter. Hmmm .... aku mesti kuat !! Yeahh !! Saya harap semua yang saya baca nanti masuk dalam peperiksaan. Aminnn. Saya ponn doakan korang jugakk.

Selamat Menjalani Peperiksaan Akhir Tahun Dengan Tenang. Good Luck Babe !!


Older Post | Newer Post