I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum BlogHeart ❤

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.



Round-Round



Story About Links Goodies






Square-Square








Triangle-Triangle


Skin Made by Rayyan Pangalila
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Rayyan Pangalila
★ Two Thousand Thirteen & Back To School
Wednesday 2 January 2013 | 01:44 | 0 BlackWhite
Assalamualaikum



Pejam celik pejam celik dah masuk tahun 2013. Cuti sekolah pon dah habis. Sedihhh. Btw "Happy New Year" dekat korang semua. Kenangan suka dan duka pada tahun 2012 takkan aku lupa. Tahun baru, azam baru. Azam aku tahun nie untuk belajar bersungguh-sungguh sebab aku batch terakhir yang menduduki PMR. Hayokkkkk !!

Harini dah pon bermula bagi sesi persekolahan. Hari pertama aku dahh lambat sebab aku tertidur balik lepas jam fon bunyi. Hahaaaa. Itu dah biasa bagi pelajar. Selamat ada ramai yang lambat, kalau tidak bengang jekk. Tadi semua orang dah ada dalam dewan. Hmmmm. Berita sedih, tahun nie aku turun kelas. Waaaaaaa. Sedih tuh adalah sikit, tapi selamat ada jugakk kawan aku yang turun kelas sama. Hahaaaaa. Ada gengg !!

Lagi satu cerita bengang, aku dah laa turun kelas, pastu masa nak ambil jadual waktu dekat atas pentas, cikgu sebut nama aku. Perghhhhh !! Memang bengang lahhh. Tayang muka. Semua orang tengok, dah laa ramai. Haishhhhh. Kelas aku tahun nie tak ramai ponn. Cuma 28 orang. Hahaaaa. Aku nak dapat nombor top 10. Yeahhhhh !! Aku akan cuba. InsyAllah ......



Older Post | Newer Post