I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum BlogHeart ❤

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.



Round-Round



Story About Links Goodies






Square-Square








Triangle-Triangle


Skin Made by Rayyan Pangalila
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Rayyan Pangalila
# Fake Smile
Thursday 28 March 2013 | 00:16 | 0 BlackWhite
Assalamualaikum



Heyy guys. Dah lama daa Heryyq tak update blog kan? Hmmm, sorry. Heryyq asyik busy jee. Almaklum laa, Pmr candidate katakan. Hahaaaa. Haritu baru lepas exam and markah dia agak sadis sikit. Lagi-lagi math, memang tak masuk otak langsung. First time kott gagal *lap air mata. Its okayy but takut kena tibai dengan cikgu jee, kelas aku Heryyq dah laa kelas pandai. Ehh? Hahaaaa.

I am Single. Hahaaa, takpe laa. Dah takde jodohkan, nak buat macam mana. Biarlah dia bahagia dengan orang lain. Saya disini sentiasa mendoakan kebahagian awak. I think tahun nie taknak laa kapel-kapel lagi. Nak study hard. Nak focus belajar jeee. Hahaaa, itu pon kalau boleh laaa. Doa-doakan lah ye? Hmm.

Sekarang cuti sekolah, but tak pergi mana-mana ponn. Just hang sini-sini jee. But nanti nak ajak mama pergi jejalan jugak. Hahaaa. Dekat rumah buat apa jee, tv, whatsapp, tweet tweet, keeking, facebooking jeee. Homework? Adelahh sikit but siyes malas gilaaa nak buat. Sedap ahh layan homework kan? Hahaaa. 

But cikgu cakap kalau markah exam teruk, boleh kena turun kelas. Perghhh !! Sedap ahh layan. Tak sanggup nak turun kelas. Aku dah bahagia dekat kelas aku sekarang (3RK2). I love my friends. Tak sanggup kehilangan dieowang. Hahaaa. Cehh, cakap macam nak pindah negara je kan? Kahkahhh. Lek lekk jee.

Comel kan gambar yang kt atas tu? Hahaaa, perasan. Itu gamba masa akhir tahun lepas. Photoshoot belakang rumah. Kahkahh. Yang gamba kedua tu masa dekat taman tengah lepak dengan member. My bestie amik kann. Smart kan? Thank you kawan :) But korang jangan lupa follow aku dekat Instagram kay (@ItsHeryyq). Hahaaaa, maklum laa, baru nak aktif dalam insta. Kahkahh. But satu lagi jangan lupa follow aku dekat Keek kay? (@Heryyq). Hahaaa, boleh laa korang tengok video aku dkt situ. 

Hmmm, okayy laaa. Aku rasa dah banyak daa tulis. Kalau tulis panjang-panjang, korang penat pulak nak baca nanti. And one thing more, korang doakan aku dapat belajar dengan tenang okayy suapaya dapat result yang cemerlang. Aku ponn doakan korang semua. Thank you for read my story babe :)

Sincerely,
Hareeq Hakimi


Older Post | Newer Post