I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum BlogHeart ❤

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.



Round-Round



Story About Links Goodies






Square-Square








Triangle-Triangle


Skin Made by Rayyan Pangalila
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Rayyan Pangalila
// Noviemberestoryes
Tuesday 26 November 2013 | 23:59 | 0 BlackWhite
Assalamualaikum



Yaa pembukaan butik saya, cewahh takde ponn. Aku tahu handbag belakang tu lawo-lawo. Haha kali bukan nak cerita pasal handbag kepe k, ini pasal bulan november yang tersangatlah heaven. Hahaa gurau jee.

Hm awal awal cuti lagi aku memang nak cari keje, tapi cari-cari semua nak 16 tahun keatas, aku taknak laa keje yang teruk-teruk. Hahaa but now pun dah nak masuk bulan 12, so aku decide malas laa nak keje. Lagipun aku keje nak beli barang keinginan aku jee, bukannya apa pun.

Better aku duduk rumah goyang kaki, gemukkan kan badan, tengok tv jee semua. Hahaa. Hm holiday? Setakat nie belum lagi holiday, my mom and my dad always busy with their work, but i sure kami akan pergi jugak. Hahaa.

Result pmr katanya keluar tengah bulan 12 nanti. Huhh takut nak amik result, but aku redha apa yang aku dapat sebab itu setara apa yang dah aku usaha. Tahun depan aku harap sekelas lagi dengan bestie aku sya, bella, mieja, yieq, acem semua.

One more thing, even kau tak suka aku, benci ke apa, aku tetap anggap kau kawan. Aku taknak laa sebab pasal tu kita putus kawan ke apa. Hm aku harap kau faham dan aku pun ada perasaan. Hm barang sekolah pun satu apa pun tak beli lagi, takpe masih lama lagi nak sekolah. Hahaa btw mieja ajak shopping sekali nanti, hm harap jadi laa.

Ask fm aku sekarang wuu penuh dengan ayat ayat manis yang buatkan aku melting. Haha bukan apa, ayat diorang terlalu sweet sampai buat aku pengsan. Haha hm i think sampai sini jelaa, aku update pun sebab ramai suruh aku update, maklum laa aku bukannya kaki blogger setiap hari nak update. Hehee

Btw terima kasih sebab sudi baca cerita aku yang tak seberapa nak havoc. Cewahh havoc katanya ..... Okay, i love you, jaga diri jaga hati, jangan sampai orang curi. Salam .....





Older Post | Newer Post